Brand story

Brandul se găsește exclusiv în magazinul fizic.

CONTACT

Nascut in Austin , Texas este unul dintre cei mai de succes si respectati designeri din zilele noastre. Castigatorul a numeroase premii pentru design, ascensiunea sa in moda a inceput in 1994, cand a devenit director de creatie pentru Gucci.
Nu numai ca a schimbat dramatic imaginea legendarei case de moda, dar de asemenea a si condus compania catre un succes fara precedent datorita viziunii sale moderne si adaptate la consumatorul final.

In Aprilie 2005, dupa ce paraseste grupul Gucci, anunta infiintarea brandului Tom Ford, urmand sa lanseze o colectie de produse de infrumusetare si de rame de ochelari in anul 2005 respectiv 2006.

In 2007 deschide primul magazin in New York, lansadu-si in acelasi timp colectia de imbracaminte barbateasca dar si colectia de accesorii Tom Ford.

A cochetat cu lumea filmului, in 2009 lansand si producand primul sau fim, a fost nominalizat la Oscar si a primit diverse premii la festivalurile de traditie precum Cannes sau Venetia. In prezent detine 64 de magazine in intreaga lume dar si multe alte locatii multibrand in orase precum Beverly Hills, Londra, Milano, Tokyo, Dubai,, Zurich, Moscova etc.

images
images
images
images
images
images
images
images

Licenta “Tom Ford” pentru linia de rame de ochelari apartine companiei “Marcolin Group” unul din cei mai importanți fabricanți mondiali de ochelari din segmentul luxury, produsele sale distingându-se constant printr-o înaltă calitate a designului, atenția acordată oricărui detaliu, prin serviciile sale pre și post vanzare, precum și printr-o rețea internațională de distribuție ce acoperă cele mai importante piețe ale lumii.

După ce a finalizat în decembrie 2013 achiziționarea Viva Optique, o companie nord-americană ce ocupă locul al doilea în industria ochelarilor din America, grupul Marcolin și-a consolidat în mod semnificativ atât portofoliul de branduri, cât și reţeaua de distribuție, în special în Statele Unite ale Americii.

În anul 2014, Marcolin a vândut 14,3 milioane de ochelari grupați în 28 de colecții ce acopereau mai mult de 1450 modele.

Ochelarii fabricați de Marcolin Group sunt prezenți în peste 127 de țări, Grupul Marcolin având 27 subsidiare (16 în Europa, 7 în America, 3 în Asia și 1 în Australia) în care lucrează peste 1500 de angajați. Portofoliul de licențe închiriate este constituit din 22 branduri – Balenciaga, Bongo®, Candie’s®, Catherine Deneuve, Diesel Shades, DSquared2 Eyewear, Ermenegildo Zegna, Gant, Guess, Harley-Davidson®, Just Cavalli Eyewear, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, Marciano, Montblanc Eyewear, Rampage®, Roberto Cavalli Eyewear, Skechers, Swarovski, Timberland, Tod’s Eyewear și Tom Ford Eyewear. Alături de acestea grupul are patentate șase licențe proprii: Marcolin, Magic Clip®, National, Savvy, Viva și Web Eyewear.