Peste două decenii de inovare și finisaj impecabil: ochelarii DITA au dobândit rapid statutul de brand premium în optica mondială, fiind o opțiune care depășește întotdeana așteptările.
Lansată în Statele Unite în 1995, marca DITA a fost gândită de fondatorii Jeff Solorio și John Juniper pentru a oferi un aspect unic, cu finisaje perfecte, care să dăruiască cumpărătorului senzația de inovație și confort.
Încă de la începuturile sale, DITA s-a remarcat pentru aprecierea pe care a primit-o în domenii precum sportul, cultura, dar și în entertaining.
Un fapt unic care diferențiază DITA de alte branduri premium constă în opțiunea de a fabrica ramele în Japonia. DITA se mândrește cu măiestria celor care creează ramele sale, afirmând că alegerea manufacturii japoneze este un must, datorită nivelului de înalt de calitate și atenție la cele mai mici detalii.
Din 2018, DITA are propria fabrică în Japonia, dezvoltându-și capacități personalizate de producție și beneficiind în continuare de implicarea maeștrilor japonezi.
Brandul foloșește două dintre cele mai versatile și calitative materiale disponibile pentru industria de optică: aurul de 18 karate și beta-titanul, care este un material deosebit de flexibil, subțire și rezistent. Beta-titanul are o treime din greutatea oțelului, ceea ce îl face dezirabil pentru purtarea îndelungată a ochelarilor – de aici provine și acea senzație unică, de care cumpărătorii se îndrăgostesc rapid.
În ceea ce privește finisajul, DITA utilizează cel mai bun acetat pentru produsele sale.
Lentilele de soare DITA au un tratament antireflex care reduce senzația de orbire, cauzată de o lumină directă puternică. Claritatea vederii este o altă caracteristică a lentilelor DITA, fiind în același timp și foarte ușor de curățat.
Produsele DITA sunt un mix deosebit între generații întregi de maeștrii ai finisajelor și inovația ce se naște din avansul tehnologic. Meticulozitatea face ca perechea de ochelari DITA pe care o vei avea să fie realizată în mai multe luni de zile, oferindu-ți un produs fără egal.