Brand story

Brandul se găsește exclusiv în magazinul fizic.

CONTACT

Chantal Thomass este un brand din categoria lenjeriei de designer, unanim apreciat de toţi iubitorii lenjeriei de lux. Viziunea neconformistă a creatoarei și-a pus amprenta pe evoluția brandului, în 1970 doamna Thomass fiind primul designer din lume ce a avut curajul să defileze cu lenjerie intimă pe podiumul de modă. Prin talentul şi viziunea creatoarei pariziene, lenjeria intimă şi-a recâştigat statutul unui obiect al dorinței, iar femeia a redescoperit că poate fi atractivă şi seducătoare.

Chantal Thomass se adresează femeilor care-şi doresc să fie misterioase şi seducătoare, care nu-şi impun restricţii când vine vorba de stil, considerând deopotrivă Parisul drept capitala modei, centru tradiţional de cultură occidentală, etalon al rafinamentului şi simbol al bunului gust. Asocierea brandului Chantal Thomass cu Parisul are menirea să accentueze personalitatea complexă a femeii eliberate de prejudecăţi, pentru care marile oraşe sunt mai degrabă teritorii ale descoperirii de sine dăcât spaţii riguros construite.

Femeia Chantal Thomass este mereu în căutarea stărilor autentice, pentru care este dispusă la îndrăzneală fără să devină vulgară. Se poate juca cu umor sau experimenta excentricităţi, fiind un caracter puternic în care afirmarea sinelui deţine rolul principal. Femeia Chantal Thomass atrage întotdeauna admiraţia deoarece apariţiile sale pot fi uneori romantice, alteori boeme sau ludice, dar niciodată banale sau timide.

images
images
images
images

Chantal Thomass Lunettes este extensia de categorie a brandului Chantal Thomass, conceptul de proiectare al colecției de ochelari ținând seama de valorile binecunoscute ale universului Chantal Thomass, rezumate în sloganul “I only design for women’s pleasure”. Chantal Thomass Lunettes este poziționată în segmentul mass market premium, colecția având o adresabilitate exclusiv feminină.

Colecţia de ochelari Chantal Thomass este un excelent exemplu pentru potenţialul emoţional al accesoriilor vederii, obiecte intime, aflate neîncetat în contact direct cu pielea, însă total vizibile, sofisticate, fermecătoare şi seducătoare deopotrivă. Designul ochelarilor recurge la forme elansate şi optimiste, ce readuc în primplan ambianţa din perioada “La Belle Epoque” ori pe cea a cabarerului parizian din anii ’50, punând în valoare personalitatea, exuberanţa, aerul umoristic şi spriritul libertin al creatoarei. Predomină forma cateye, impusă de faimoasa Marilyn Monroe, sex-simbolul anilor `50. Renumita scenă filmată în avion din How to marry a millionaire (1953), o peliculă regizată de românul Jean Negulesco, ilustrează o trăsătură esenţială a ochelarilor văzuţi drept expresii ale sinelui: “dacă prezenţa lor poate intimida, lipsa lor poate deschide calea de a intra în sufletul meu.” Ochelarii sunt mai degrabă utilizaţi pentru a contura un personaj decât pentru a detalia o parte din întreg.