Brand story

Cum a început totul

Maui Jim, în prezent compania cu cea mai mare creștere din lume în materie de ochelari polarizati premium, a debutat în 1980 ca o firmă mică de familie, ce vindea ochelari de soare pe plajă în Lahaina, Hawaii.

Anticipând nevoia de tehnologie care să combată lumina puternică și radiațiile UV dăunătoare, dar în același timp să redea și culorile naturale ale insulei, Maui Jim a gândit revoluționară lentilă “PolarizedPlus®”. Noua tehnologie a fost introdusă în 7 noi modele de ochelari, colecția fiind denumită “Classic Collection”. Începând cu acestea, s-a construit un cult al ochelarilor “Maui Jim”, fiind apreciați drept unici la nivel mondial.

images
images

Repere de înaltă performanță

De-a lungul anilor, Maui Jim a continuat să ofere clienților săi elemente de design de înaltă performanță. În 2004, tehnologia patentată “PolarizedPlus2®” a revoluționat piața ochelarilor de soare oferind tratamente de redare cât mai clară a culorilor, care reprezentau o adevărată încântare pentru ochiul purtătorilor.

În 2006, a fost inaugurată o unitate de producție și cercetare de peste 2000 mp pentru a asigura continuitatea calității și a inovației “Maui Jim”. Un an mai târziu au fost introduși “MauiReaders®” (ochelari de citit), iar în 2008 au fost lansați “MauiPassport™”, oferind câmpuri vizuale largi și acuitate vizuală excelentă clienților ce au nevoie de ochelari cu dioptrii. În același an, noile lentile “MauiHT™” au fost lansate, lentile patentate de hawaiieni, ce aveau ca principală caracteristică claritatea în condiții de lumină difuză sau în spații întunecate.

“IT’S ALL ABOUT THE VIEW”

“Spiritul Aloha” stă la baza filosofiei Maui Jim. Familia “Maui Jim” își explorează continuu pasiunea de a crea cei mai buni ochelari de soare din lume pentru că, principala dorință a acestora este ca la sfârșitul zilei clientul să se bucure de vederea cea mai bună a lumii înconjurătoare, indiferent de mediul din care provine.

Începând cu anul 2015 Maui Jim devine partener al forului mondial de tenis masculin (ATP), parteneriat în care celebrul brand devine “Ochelarul oficial” al ATP World Tour. În urma angajamentului semnat pe trei ani, Maui Jim devine furnizorul oficial de ochelari al ATP, beneficiind de prezență la 12 turnee de tenis, brandul hawaiian luând astfel contact cu fanii tenisului din întreagă lume. În urmă acestei înțelegeri, Maui Jim a furnizat produse tuturor oficialilor ATP.

Laurent Delanney, Director Comercial al ATP World Tour declara “Ochelarii de soare Maui Jim oferă confort și protecție de neegalat în mediul exterior la expunerea la soare. Având un total de 46 de turnee ce se joacă în aer liber, parteneriatul va permite oficialilor ATP să poarte produsele necesare pentru a performa la cel mai înalt nivel”.

Martijn van Eerde, Director de Marketing “Maui Jim Europe” avea să declare “Suntem încântați că ne-am unit forțele cu ATP-ul, în situația în care tenisul este unul din sporturile cele mai potrivite pentru a purta produsele noastre. Pentru noi este o piatră de temelie, o expansiune a implicării Maui Jim în tenis. De-a lungul anilor foarte mulți jucători, antrenori și arbitri au descoperit beneficiile lentilei “PolarizedPlus2® pentru a-și îmbunătăți vizibilitatea în timpul meciurilor sau antrenamentelor. Acest parterneriat cu ATP-ul era un pas ce trebuia făcut în mod natural.”

Printre ambasadorii brandului se numără sportivi de înalta performanță, iar din rândul sportului alb îi avem pe David Ferrer, Benoît Paire, Philipp Kohlschreiber și jucatoarea Martina Hingis.