Brand story

DIOR
Paris. 1946. Într-o Europă devastată de război, artistul și designerul Christian Dior visează să readucă la viață strălucirea luxului francez. Deschide casa de modă DIOR și lansează pe piață un model de rochie amplă, cu falduri generoase, într-o moment în care materialele și hrana erau încă raționalizate.

Designerul francez, născut în Normandia, introduce cu prima sa colecție din 1947, conceptul de New Look (noul stil), propunându-și să le ofere femeilor eleganța și glamul de care au fost lipsite în cei 6 ani de război. New Look a revoluționat industria de modă feminină a acelor ani și a făcut din Capitala Luminilor, centrul său, grație viziunii lui Christian Dior.

“Am vrut ca rochiile mele să fie mulate pe formele siluetei feminine, oferindu-le o stilizare aparte. Am accentuat talia, am adăugat volum pe șolduri și am pus în valoare bustul.“ Christian Dior, 1947

În 1947, Casa DIOR lansează un parfum devenit iconic – Miss Dior – ca tribut pentru sora sa, Catherine, membră a Rezistenței Franceze în timpul celui de-al doilea război mondial și supraviețuitoare a lagărului de concentrare nazist, Ravensbruck.

Creațiile lui Dior erau pline de volume, francezul fiind considerat un maestru al formelor și al siluetei feminine. Inspirația sa erau grația, delicatețea și frumuseștea naturală a femeilor, iar DIOR a reflectat încă de la debut apetitul pentru un rafinament atemporal și foarte chic. Brandul va lansa accesorii, blănuri și alte produse de lux.

În 1955, asistentul lui Christian Dior devine tânărul de numai 19 ani, Yves Saint Laurent, care va fi ales de fondatorul Casei să moștenească brandul de lux și să îi ducă numele mai departe. Mișcarea a fost de neînțeles la acel moment, întrucât Christian Dior avea doar 50 de ani. Va muri subit, pe Coasta de Azur, doi ani mai târziu, lăsând în urmă, în doar 10 ani de la înființare, o Casă de modă cunoscută pe 5 continente.

DIOR devine de-a lungul timpului un simbol al rafinamentului, atât în rândul starurilor de cinema, cât mai ales la cel mai înalt nivel politic și aristocrația europeană. În 1995, soția președintelui francez de atunci, Bernadette Chirac, solicită Casei DIOR să creeze un model unicat de geantă pentru a fi dăruită Prințesei Diana. Apare Chouchou, o poșetă – statement a brandului.

images
images

Optica DIOR. Savoir faire

Cu un portofoliu divers care include ochelari de vedere și de soare, și menținându-și prestigiul la peste 7 decenii de la înființare, Casa DIOR este astăzi parte a grupului LVMH, lider în industria luxury din întreaga lume.

Misiunea ochelarilor DIOR: să se remarce printr-un design opulent, în care luxul este afișat vizibil și fără regrete.

Compania producătoare a ochelarilor DIOR, Thélios, a fost creată în 2017 de grupul LVMH (Louis Vuitton) pentru a ridica ștacheta în rândul pieselor optice de lux: accentul este pus pe un design spectaculos derivat din cele mai iconice forme și tehnologia de ultimă oră. În lumea modei, DIOR s-a distins prin broderii și ornamente, astfel că a păstrat această moștenire și pentru piesele optice.

Ochelarii DIOR își doresc să impună trenduri internaționale și totodată să rămână fideli superiorității produselor lor.

Pentru toți ochelarii de soare, DIOR folosește pentru lentile, filtrare de categoria 3, optime pentru orice tip de anotimp și lumină. Protejează în cazul razelor puternice de vară, dar nu se închid prea mult în zilele înnorate.

Ochelarii DIOR sunt produși aproape în totalitate în fabrica Thélios din munții Dolomiți, aflați în nord-estul Italiei.

Ochelarii DIOR sunt disponibili doar în showroom-ul Eye Temple, din Bd. Ion Mihalache nr. 104, București.