Brand story

IDOLI AI LUXULUI

Istoria Maybach începe în 1909, în Germania, unde inginerul și designerul William Maybach creează un automobil pentru Daimler, aducând în prim plan inovație tehnologică și estetică fără egal. Francezii din industria auto de la acea vreme l-au numit Designerul Rege.
William Maybach și fiul său Karl au pus bazele brandurilor auto de lux, având ca motto „Crearea a ce este mai bun, din ce este mai bun”. Credeau în inovație și estetică de cea mai înaltă clasă, care poate fi obținută numai din materiale cele mai bune existente în natură sau produse în laborator.
Alături de fiul său, William Maybach își lansează propria companie – care îi poartă până astăzi numele – la începutul anilor 20. De la mașini, brandul s-a extins spre accesorii de lux, ochelari extravaganți și piese de șelărie, toate lucrate manual, cu ornamente extravagante și întotdeauna realizate din materiale prețioase cu totul speciale.

images
images

După decenii de experiență în domeniul auto high class, numele și standardele înalte ale mărcii germane au pășit pe tărâmul opticii de lux, lansând piese spectaculoase.
Fiecare colecție are un nume atent ales – The King, The Artist, The Director, The Boulevard, The Symphony, The Refined etc – pentru a contura o poveste despre stilul ochelarilor propuși.
Ochelarii Maybach sunt lucrați manual de cei mai buni maeștrii din Germania, cu ornamente și detalii complexe, niciodată simpliste, care să pună în valoare extravaganța stilului Maybach și materialele rare și prețioase utilizate.