Brand story

Brandul se găsește exclusiv în magazinul fizic.

CONTACT

Miu Miu nu este doar un subbrand al Prada, ci el, în esența sa redefinește eleganță pentru femeile ce vor ceva diferit.

Miuccia Pradă însăși a afirmat “Eu întotdeauna am vrut să fiu diferită”. Miu Miu era porecla din copilărie a Miucciei Pradă și descrie perfect nonșalanța jucăușă a brandului.

Ochelarii sunt cu totul diferiți și li se acordă aceeași importantă precum liniei vestimentare, deseori showurile de catwalk ale Miu Miu debutând chiar cu colecțiile de ochlari. Designul ramelor de catwalk evoluează în permanentă, și colecții iconice precum “Noir” sau “Culte” subliniază importanța modelelor de soare sau vedere ale Miu Miu.

Brandul este unul urban, tineresc, sofisticat și senzual, reprezintă o viziune alternativă, un “neo-clasic”.

Tocmai din acest motiv celebrități precum Rihanna, Jessica Alba sau Beyoncé au ales să poarte ochelarii din colecțiile Miu Miu.