Brand story

VIZIUNE – De a fi ochelarul cel mai prestigios și distinctiv din punct de vedere cultural din lume

Oliver Peoples a luat naștere în inima Hollywood-ului de Vest, California pe celebrul “Sunset Boulevard”. Cultura unică a Los Angeles – elemente de fashion, film, artă, muzică și stilul de viață Californian – sunt nucleul și ADN-ul brandului.

Stilul de viață ne inspiră și continuă să aibe un impact major asupra brandului nostru.

“THE ESTATE COLLECTION” (COLECȚIA DE LANSARE) – Primele designuri Oliver Peoples au fost inspirate de o colecție de rame vintage americane, cumpărată de fondatorii Oliver Peoples în anii 80’. Printre ochelarii vintage achiziționați a fost găsită o chitanță pe care scria “Oliver Peoples”, acesta fiind dețînătorul colecției, și de atunci colecția de lansare a brandului i-a purtat numele în memoria acestuia

Definind o nouă categorie intelectuală, direcția în care merge producția de ochelari s-a schimbat la nivel global.

DIRECTORUL DE CREAȚIE – Larry Leight s-a născut și crescut în Los Angeles, California. Având ca pasiuni surfingul și călătoriile, a căutat o afacere care să îi permită atât să fie creativ cât și liber. Acesta și-a dobândit diploma de optician autorizat și și-a început călătoria în industria ochelarilor. Creațiile sale și filosofia unică a influențat de-a lungul timpului numeroși designeri și au schimbat din temelii lumea ochelarilor. Fiecare stil din colecțiile OP este conceput și proiectat în sediul central din West Hollywood, iar folosind cunoștintele de optician ale lui Larry, se acordă o deosebită atenție fiecărui aspect al potrivirii și echilibrării greutății ramei.

MEȘTEȘUGUL MANUAL – Fiecare ramă Oliver Peoples este lucrată manual cu atenție deosebită asupra detaliilor, sculptând și perfectând materialele pentru a ajunge la un produs finit deosebit. Procesul tehnic complex implică atât mașinării de ultimă generație cât și lucrul manual, precum inserția manuală a pinilor metalici (specifici mărcii) dar și a plachetelor cu logo-ul brandului. Fiecare ramă este finisată și polishata, și în final ajustată manual, având ca referință designurile originale create în studio-ul din West Hollywood.

images
images
images
images
images

MATERIALE – Utilizând doar materiale de cea mai bună calitate, colecțiile se împart în rame de acetat și metalice, dar și combinatii complexe între cele 2 materiale. Se lucrează îndeaproape cu cei mai renumiți producători de acetat pentru a crea nuanțe unice, fiind atât purtabile și cât și măgulitoare, inspirate din culori organice și naturale. Degradeul (tortoise) a devenit iconice pentru brand, dar și culori de sezon inspirate din trendurile actuale. Nuanțe customizate ale metalului sunt inspirate din primele colecții ce au inclus variații de tonuri metalice precum auriu patinat și nuanța vaselor cositorite. Titanul și beta combina confortul unei rame ușoare cu durabilitatea unei purtări îndelungate.

DETALIILE RAMELOR – De la plachetă discretă cu logo-ul încrustat la capătul brațului până la gravură în metalul de pe brațe, aceste detalii subtile sunt distinctive și ușor de recunoscut de către client.

AMBALAJUL – Concentrați pe atenția asupra detaliilor, tocul și laveta nu sunt create doar pentru a proteja ramele ci și de a pune în evidență valoarea și experiența de a purta Oliver Peoples. Fiind unul din leaderii industriei de ochelari, Oliver Peoples caută întotdeauna să găsească noi designuri atractive și inovatoare pentru tocurile sale suport.

STILURI ICONICE – Prin procesul meticulos de design și prelucrare, rezultatul este stilul atemporal ce ulterior devine iconic, rezistand de-a lungul multor generații. Modele precum O’Malley, Aero și Benedict sunt căutate și recunoscute doar după denumirea lor de către clienți și continuă să fie cerute și în ziua de azi. Acestea sunt modelele iconice ale brandului și continuă să se vândă alături de noi modele ce li se alătură în noile colecții.

IDENTITATEA BRANDULUI – Stilul de viață unic al Oliver Peoples este comunicat prin strategii de markenting inovatoare, strategii ce evidențiază imaginea brandului – originară din California și asociată cu o abordare chic către lux. Acest brand a dezvoltat asocieri relevante cu personaje fie că vorbim de lumea muzicii, sau colaborări cu lumea modei ce implică expertiza estetică realizată în colaborare cu partenerii din industria modei. Oliver Peoples și-a construit o reputație ca fiind progresiv și inovativ, găsind oportunități de a celebra și de a împărtăși cultura sa.

DISTRIBUȚIE EXCLUSIVISTĂ – Oliver Peoples este disponibil nu doar în cele mai bune magazine de optică din lume, ci și în cele mai luxoase centre comerciale și boutiqe-uri specializate. Distribuția exclusivistă este construită prin parteneriate cu vânzătorii ce sunt pasionați de brand, având colaborări și de peste 25 de ani.