Brand story

Ochelarii brandului californian sunt un mix între glam-ul epocilor de aur ale Hollywoodului cu elemente contemporane care scot accesoriile din anonimat, transformându-le într-un fashion statement.

Au fost purtați în multe producții celebre, precum Ocean’s Eleven, Entourage sau Spiderman. Printre vedetele care iubesc să poarte Oliver Peoples se numără Brad Pitt, Tom Cruise, Angelina Jolie sau fosta prim-ministră a Australiei, Julia Gillard.

VIZIUNE 

A fi ochelarul cel mai prestigios și distinctiv din punct

de vedere cultural din lume

Oliver Peoples a luat naștere în 1986, în inima Hollywood-ului de Vest, California, pe celebrul “Sunset Boulevard”. Cultura unică a Los Angeles – elemente de fashion, film, artă, muzică și stilul de viață californian – sunt nucleul și ADN-ul brandului.

Stilul de viață ne inspiră și continuă să aibe un impact major asupra brandului nostru, declară fondatorii brandului.

“THE ESTATE COLLECTION”

(COLECȚIA DE LANSARE)

Primele designuri Oliver Peoples au fost inspirate de o colecție de rame vintage americane, cumpărată de fondatorii Oliver Peoples în anii 80’. Printre ochelarii vintage achiziționați a fost găsită o chitanță pe care scria “Oliver Peoples”, acesta fiind deținătorul colecției, și de atunci colecția de lansare a brandului i-a purtat numele în memoria acestuia.

DIRECTORUL DE CREAȚIE

Larry Leight s-a născut și crescut în Los Angeles, California. Având ca pasiuni surfingul și călătoriile, a căutat o afacere care să îi permită atât să fie creativ, cât și liber. Acesta și-a dobândit diploma de optician autorizat și și-a început călătoria în industria ochelarilor. Creațiile sale și filosofia unică au influențat de-a lungul timpului numeroși designeri și au schimbat din temelii lumea ochelarilor.

Fiecare model din colecțiile OP este conceput și proiectat în sediul central din West Hollywood, în timp ce grație cunoștintelor de optician ale lui Larry se acordă o deosebită atenție fiecărui aspect al potrivirii și echilibrării greutății ramei.

MEȘTEȘUGUL MANUAL

Fiecare ramă Oliver Peoples este lucrată manual cu atenție deosebită asupra detaliilor, sculptând și perfectând materialele pentru a ajunge la un produs finit deosebit. Procesul tehnic complex implică atât tehnologie de ultimă generație, cât și lucrul manual, precum inserția pinilor metalici (specifici mărcii), dar și a plachetelor cu logo-ul brandului. Fiecare ramă este finisată și polișată, și în final ajustată manual, având ca referință designurile originale create în studio-ul din West Hollywood.

images
images
images
images
images

MATERIALE

Utilizând doar materiale de cea mai bună calitate, colecțiile se împart în rame de acetat și metalice, existând și combinatii complexe între cele 2. Se lucrează îndeaproape cu cei mai renumiți producători de acetat pentru a crea nuanțe unice, fiind versatile, măgulitoare și mereu inspirate din culori organice și naturale. Degradeul (tortoise) a devenit un simbol pentru brand, dar și nuanțe de sezon inspirate din trendurile actuale.

Nuanțe personalizate ale metalului sunt inspirate din primele colecții ce au inclus variații de tonuri metalice precum auriu patinat și nuanța vaselor cositorite. Titanul și beta-titanul combină confortul unei rame ultra-ușoare cu durabilitatea necesară purtării îndelungate.

DETALIILE RAMELOR

De la plachetă discretă cu logo-ul încrustat la capătul brațului până la gravura pe metalul de pe brațe, aceste detalii subtile sunt distinctive și ușor de recunoscut de către client.

AMBALAJUL

Concentrați pe atenția asupra detaliilor, americanii de la OP au folosit tocul și laveta nu doar pentru a proteja ramele, ci și pentru evidenția că a purta Oliver Peoples este o adevărată experiență. Fiind unul din leaderii industriei de ochelari, Oliver Peoples caută întotdeauna să găsească noi designuri atractive și inovatoare pentru tocurile sale suport.

STILURI ICONICE

Prin procesul meticulos de design și prelucrare, rezultatul este stilul atemporal ce ulterior devine iconic, rezistând de-a lungul multor generații. Modele precum O’Malley, Aero și Benedict sunt căutate și recunoscute doar după denumirea lor de către clienți și continuă să fie cerute și în ziua de azi. Acestea sunt modelele iconice ale brandului și continuă să se vândă alături de piesele recente.

IDENTITATEA BRANDULUI

Stilul de viață unic al Oliver Peoples este comunicat prin strategii de markenting inovatoare, strategii ce evidențiază imaginea brandului – originară din California și asociată cu o abordare chic către lux.

Acest brand a dezvoltat asocieri relevante cu personalități din lumea muzicii sau colaborări cu lumea modei de lux. Oliver Peoples și-a construit o reputație ca fiind progresiv și inovator, găsind mereu oportunități de a celebra și de a împărtăși cultura sa populară.

DISTRIBUȚIE EXCLUSIVISTĂ

Oliver Peoples este disponibil nu doar în cele mai bune magazine de optică din lume, ci și în cele mai luxoase centre comerciale și boutiqe-uri specializate. Distribuția exclusivistă este construită prin parteneriate cu vânzătorii ce sunt pasionați de brand, existând colaborări și de peste 25 de ani.