Brand story

Milano. 1967.

În plină eră hippie, Pomellato devine primul brand care lansează pe piață conceptul de bijuterii pret-a-porter, având ca obiectiv popularizarea acestora în viața cotidiană. Mesajul central al Casei milaneze: bijuteriile noastre sunt accesorii care pot fi purtate oricând și schimbate la fel de des ca hainele. Până atunci, bijuteriile reprezentau un lux, care promova un anumit statut social.

De 5 decenii, Pomellato creează exclusiv pentru femei, fiecare piesă fiind lucrată într-un stil artizanal, din materiale prețioase precum aurul, ruteniul și decorate cu pietre semiprețioase și diamante.

Ochelarii Pomellato fac parte din angajamentul Casei din Milano față de realizarea unor piese senzuale, glam și debordând de feminitate. Ornamentele de pe brațe și rame se aseamănă unor adevărate piese de artă, iar acetatul folosit este unul conceput de fabrica Mazzucchelli în exclusivitate pentru ochelarii Pomellato. Toți ochelarii de soare ai brandului beneficiază de tratament antireflex pentru lentile.

 

Colecții ochelari Pomellato

NUDO este conceptul care capitalizează și definește brandul, prin culorile vibrante, unicat, folosite pentru rame și lentile. Modelele au un design iconic și ușor de purtat, potrivite pentru o femeie cu o personalitate luminoasă, care exhibă acel joie de vivre.

VICTORIA este un concept elegant și senzual, potrivit pentru un spirit neconvențional. Designul voluminos are detalii florale arăbești, inspirate din 1001 și una de nopți, care oferă un plus de feminitate și de putere.

MAMA NON MAMA este un concept unic datorită faptului că delicatețea și ușurința produselor au rolul de a ne aminti de emoțiile cele mai profunde prin prezența celor 5 pietre semiprețioase:

Peridot (plăcere)
Topaz albastru(noroc)
Ametist (dorință)
Garnet (dragoste)
Moonstone (bucurie)

Ochelarii Pomellato sunt disponibili doar în showroom-ul Eye Temple, din Bd. Ion Mihalache nr. 104, București.