Brand story

Brandul se găsește exclusiv în magazinul fizic.

CONTACT

Fiecare zi din viețile noastre captează mii de imagini. Memorăm emoții, senzații, percepții, fragmente din viața de zi cu zi, oriunde și la oricând. Momente ale vieții trecând prin față ochilor noștri sunt captivate prin ramele iconice alese de fiecare persoană, în funcție de unicitatea și frumusețea fiecărui personaj în parte.

Noua campanie Giorgio Armani, “Frames of Life” povestește viața a 5 pesonaje, diferite în origine, cultură și emoții. Este vorba de oameni simpli cu o viață la fel de simplă, oameni ce își imaginează, visează și speră în fiecare zi. Cinci personaje unice ce descriu “rama vieții lor”, într-o manieră autentică și spontană: “Kelly și relația lui cu Italia”; “Ana ce a crescut în apropierea pădurilor înghețate din Finalda”, “Melodie, ce păstrează în suflet culorile Martinicai”; “Maximiliano și originile sale pe pământurile din Argentina”; “Maaya și farmecul oriental al Japoniei”.

images
images
images
images
images

Colecția “Frames of Life” este dedicată acelor caractere speciale și acelora care vor să vadă lumea cu inima și sufletul, nu doar cu ajutorul ochilor, deoarece ochelarii sunt o modalitate de a captura o succesiune de momente unice ale vieții noastre.

“Frames of Life” este o colecție de modele exclusiviste împodobite cu detalii iconice, fabricate din materiale ultra ușoare și avansate din punct de vedere tehnologic, creând un stil atemporal.