Brand story

Brandul se găsește exclusiv în magazinul fizic.

CONTACT

Henry Jullien Lunetier este unul dintre fabricanţii tradiţionali ai industriei franceze a ochelarilor, a cărui vechime şi-a pus amprenta pe renumele mondial al Munţilor Jura, acolo unde, de peste 150 de ani, ochelari de colecţie sunt creaţi de artizani desăvârşiţi, recunoscuţi în întreaga lume sub denumirea de lunetieri.
Născut în anul 1921 drept un atelier de creaţie, brandul Henry Jullien a ramas fidel celui mai nobil dintre materiale, prelucarea aurului doublé asigurându-i astăzi o poziție privilegiată pe piața mondială de profil: 80% din procesul de producţie necesită muncă artizanală, fiind nevoie de aproximativ 300 operaţiuni pentru a realiza o ramă din aur.

La ora actuală, francezii de la Henry Jullien sunt singurii lunetieri din categoria luxury eyewear care stăpânesc perfect procesul de fabricaţie a ochelarilor din aur doublé. Toate monturile Henry Jullien se disting atât prin estetică, ergonomie și confort, cât și printr-o atentă elaborare a fiecărui detaliu.
Cu prilejul aniversarii celor 90 de ani de activitate, Henry Jullien a lansat colecţia “Les Urbaines”, în martie 2011, în cadrul MIDO (Milano). “Les Urbaines” s-a alăturat altor două linii principale de produse, respectiv Les Signatures şi Les Contemporaines, ochelarii Henry Jullien lărgindu-şi astfel adresabilitatea. Pentru clienții ce-și doresc distincția supremă și statutul asociat accesoriilor luxury, Henry Jullien a creat linia Collection Joaillerie, o categorie de monturi unicat – fait sur mesure, fabricate după indicațiile clientului. De remarcat că toate colecțiile Henry Jullien poartă emblema 100% Made in France.

Câteva repere esentiale din istoricul companiei franceze

2006 – Pentru prima dată in industria de profil, Henry Jullien a utilizat Sandvik Nanoflex™, un material inovativ, bazat pe nanotehnologie.
2008 – Prin intermediul colecției Goldies, Henry Jullien a fost primul fabricant din industria ochelarilor care a recurs la acoperirea suprafeţelor lentilelor cu peliculă de aur de 24 de karate.
2009 – Modelul Fascination by Henry Jullien este nominalizat la trofeul Silmo`Or 2009.

 

Henry Jullien Lunetier – Istoric detaliat

1921 – Henry Jullien, reprezentant de vânzari din sectorul ochelarilor, pornește propria afacere în Morez, un oraș din regiunea Haut-Jura, locul de naștere a industriei franceze a ochelarilor.

1935 – Henry Jullien ia decizia de a muta unitatea de producție în Lons-le-Saunier.

1940 – Pierre Jullien preia conducerea de la tatăl său, propunându-și să dezvolte compania prin focusarea pe un singur obiectiv: calitatea. În 1978, cei 3 nepoți Pierre, Jacques și Hugues duc mai departe tradiția familiei.

1967 – Colecția de monturi ANJOU confecționate din aur doublé este unul din cel mai mari succese ale companiei.

1980 –Henry Jullien adoptă o strategie curajoasă, însă conformă cu viziunea companiei: decide să continue producția ochelarilor din aur, în pofida prețului în continuă creștere a metalului nobil. Cu acest prilej, Henry Jullien se poziționează în segmentul monturilor high-end sau luxury, devenind unul dintre fabricanții extrem de specializați în confecționarea ramelor de ochelari din aur doublé.

1985 – Începe o nouă etapă în evoluția marcii prin lansarea unei campanii de promovare adresată purtătorilor de ochelari de pe piața franceză. Este prima acțiune de tip Business to Consumer  ce reflectă o strategie coerentă de comunicare de marketing și pune bazele dezvoltării brandului Henry Jullien.

images
images
images
images
images
images
images
images
images
images

1990 – Continuă creșterea renumelui Henry Jullien ce permite atât extinderea afacerii pe plan internațional, cât și deschiderea unei fabrici de 4,400 mp. Designul sobru și minimalist al clădirii respectă identitatea corporatistă și valorile specifice brandului Henry Jullien: competență, rafinament și pasiune.

1993 – Diversificarea ofertei de produse prin realizarea primelor modele MELROSE, monturi din oțel inoxidabil. Odată cu acestea, Henry Jullien își începe expansiunea în domeniul monturilor rimless realizate din oțel sau titanium.

1994 – 2001 – Pe o perioadă de 7 ani, Henry Jullien produce pe bază de licență închiriată ochelarii Boucheron.

2003 – Prin introducerea balamalei duble în noua colecție Promesse, asistăm la una din primele inovații mondiale ale atelierului de creaţie Henry Jullien. Vreme de 4 ani, montura Promesse a fost un best seller pe toate pieţele de referinţă.

2006 – Pentru prima dată in industria de profil, Henry Jullien a utilizat Sandvik Nanoflex™, un material inovativ, bazat pe nanotehnologie.

2008 – Prin intermediul colecției Goldies, Henry Jullien a fost primul fabricant din industria ochelarilor care a recurs la acoperirea suprafeţelor lentilelor cu peliculă de aur de 24 de karate.

2008 – Cu prilejul Silmo 2008, a fost lansată noua campanie de imagine «Sublime tous les visages du monde», beneficiind de colaborarea artistului fotograf  Bruno Fabbris.

2009 – Modelul Fascination by Henry Jullien, nominalizat la Silmo`Or 2009.

2011 – Asphalt by Henry Jullien lansează noul concept de balama fără șurub.