Brand story

Montblanc este un brand exclusivist care combină cu măiestrie tradiţia şi rafinamentul, calitatea şi inovaţia.

Istoria brandului porneşte în 1906, rădăcinile fiind ancorate în oraşul german Hamburg.

După mai bine de 100 de ani, Montblanc este azi unul dintre cele mai cunoscute branduri de instrumente de scris din întreaga lume, recunoscut nu numai pentru fiabilitatea produselor făcute să dureze o viață, ci şi pentru stilul de viață rafinat și exclusiv ce caracterizează clienţii Montblanc.

Viziunea Monblanc – creaţia de piese unicat, remarcabile prin stilul rafinat și perfecţiunea detaliilor, este sintetizată în faimosul logo de formă circulară în care se înscrie perfect o stea albă, reprezentând vârful acoperit de zăpadă al celui mai mai înalt munte din Europa. Prin calitatea atemporală a designului, perfecţiunea detaliilor şi trăinicia materialelor, stilourile Montblanc au devenit obiecte iconice în rândul colecționarilor.

Montblanc se poziţionează drept un brand din categoria “high-end luxury”, adresându-se unui public matur şi cultivat. Concepute îndeosebi pentru bărbați, instrumentele de scris Montblanc sunt articole unice a căror frumuseţe funcțională pune în valoare statutul social al purtătorului. Sunt obiecte care vorbesc de origine, continuitate, căldură, prietenie și emoție, simbolul și expresia unei personalităţi moderne, inteligente și de succes, care apreciază accesoriile ce susțin statutul printr-o eleganță discretă și estetică atemporală.

În ultimii 14 ani, brandul Montblanc a cunoscut o expasiune impresionantă, oferind un portofoliu din care fac parte atât instrumente de scris, ceasuri şi bijuterii, cât şi marochinerie, ochelari sau parfumuri.

Astăzi, produsele Montblanc sunt disponibile atât într-o rețea de peste 360 de boutiquri monobrand, cât și în cadrul magazinelor de bijuterii sau ceasuri din peste 70 țări.

images
images
images
images

Despre Marcolin Group (deținătorul licenței pentru colecțiile Montblanc Eyewear)

Marcolin Group este unul din cei mai importanți fabricanți mondiali de ochelari din segmentul “luxury”, produsele sale distingându-se constant printr-o înaltă calitate a designului, atenția acordată oricărui detaliu, prin serviciile sale pre și post vanzare, precum și printr-o rețea internațională de distribuție ce acoperă cele mai importante piețe ale lumii.

În anul 2013, Marcolin a vândut 13,4 milioane de ochelari grupați în 28 de colecții ce acopereau mai mult 1350 modele.

Ochelarii fabricați de Marcolin Group sunt prezenți în peste 127 de țări, Grupul Marcolin având 27 subsidiare (16 în Europa, 7 în America, 3 în Asia și 1 în Australia) în care lucrează peste 1500 de angajați.

Portofoliul de licențe închiriate este constituit din 22 branduri – Balenciaga, Bongo®, Candie’s®, Catherine Deneuve, Diesel Shades, DSquared2 Eyewear, Ermenegildo Zegna, Gant, Guess, Harley-Davidson®, Just Cavalli Eyewear, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, Marciano, Montblanc Eyewear, Rampage®, Roberto Cavalli Eyewear, Skechers, Swarovski, Timberland, Tod’s Eyewear și Tom Ford Eyewear. Alături de acestea grupul are patentate șase licențe proprii: Marcolin, Magic Clip®, National, Savvy, Viva și Web Eyewear.