Brand story

VIZIUNE – De a fi ochelarul cel mai prestigios si distinctiv din punct de vedere cultural din lume

Oliver Peoples a luat nastere in inima Hollywood-ului de Vest, California pe celebrul “Sunset Boulevard”. Cultura unica a Los Angeles – elemente de fashion, film, arta, muzica si stilul de viata Californian – sunt nucleul si ADN-ul brandului.

Stiul de viata ne inspira si continua sa aibe un impac major asupra brandului nostru.

“THE ESTATE COLLECTION” (COLECTIA DE LANSARE) – Primele designuri Oliver Peoples au fost inspirate de o colectie de rame vintage americane, cumparata de fondatorii Oliver Peoples in anii 80’. Printre ochelarii vintage achizitionati a fost gasita o chitanta pe care scria “Oliver Peoples”, acesta fiind detinatorul colectiei, si de atunci colectia de lansare a brandului i-a purtat numele in memoria acestuia

Definind o noua categorie intelectuala, directia in care merge productia de ochelari s-a schimbat la nivel global.

DIRECTORUL DE CREATIE – Larry Leight s-a nascut si crescut in Los Angeles, California. Avand ca pasiuni surfingul si calatoriile, a cautat o afacere care sa ii permita atat sa fie creativ cat si liber. Acesta si-a dobandit diploma de optician autorizat si si-a inceput calatoria in industria ochelarilor. Creatiile sale si filosofia unica a influentat de-a lungul timpului numerosi designeri si au schimbat din temelii lumea ochelarilor. Fiecare stil din colectiile OP este conceput si proiectat in sediul central din West Hollywood, iar folosind cunostiintele de optician ale lui Larry, se acorda o deosebita atentie fiecarui aspect al potrivirii si echilibrarii greutatii ramei.

MESTESUGUL MANUAL – Fiecare rama Oliver Peoples este lucrata manual cu atentie deosebita asupra detaliilor, sculptand si perfectand materialele pentru a ajunge la un produs finit deosebit. Procesul tehnic complex implica atat masinarii de ultma generatie cat si lucrul manual, precum insertia manuala a pinilor metalici (specfici marcii) dar si a plachetelor cu logo-ul brandului. Fiecare rama este finisata si polishata, si in final ajustata manual, avand ca referinta designurile originale create in studio-ul din West Hollywood.

images
images
images
images
images

MATERIALE – Utilizand doar materiale de cea mai buna calitate, colectiile se impart in rame de acetat si metalice, dar si combinatii complexe intre cele 2 materiale. Se lucreaza indeaproape cu cei mai renumiti producatori de acetat pentru a crea nuante unice, fiind atat purtabile si cat si magulitoare, inspirate din culori organice si naturale. Degradeul (tortoise) a devenit iconice pentru brand, dar si culori de sezon inspirate din trendurile actuale. Nuante customizate ale metalului sunt inspirate din primele colectii ce au inclus variatii de tonuri metalice precum auriu patinat si nuanta vaselor cositorite. Titanul si beta titanul combina confortul unei rame usoare cu durabilitatea unei purtari indelungate.

DETALIILE RAMELOR – De la placheta discreta cu logo-ul incrustat la capatul bratului pana la gravura in metalul de pe brate, aceste detalii subtile sunt distinctive si usor de recunoscut de catre client.

AMBALAJUL – Concentrati pe atentia asupra detaliilor, tocul si laveta nu sunt create doar pentru a proteja ramele ci si de a pune in evidenta valoarea si experienta de a purta Oliver Peoples. Fiind unul din leaderii industriei de ochelari, Oliver Peoples cauta intotdeauna sa gaseasca noi designuri atractive si inovatoare pentru tocurile sale suport.

STILURI ICONICE – Prin procesul meticulos de design si prelucrare, rezultatul este stilul atemporal ce ulterior devine iconic, rezistand de-a lungul multor generatii. Modele precum O’Malley, Aero si Benedict sunt cautate si recunoscute doar dupa denumirea lor de catre clienti si continua sa fie cerute si in ziua de azi. Acestea sunt modelele iconice ale brandului si continua sa se vanda alaturi de noi modele ce li se alatura in noile colectii.

IDENTITATEA BRANDULUI – Stilul de viata unic al Oliver Peoples este comunicat prin strategii de markenting inovatoare, strategii ce evidentiaza imaginea brandului – originara din California si asociata cu o abordare chic catre lux. Acest brand a dezvoltat asocieri relevante cu personaje fie ca vorbim de lumea muzicii, sau colaborari cu lumea modei ce implica expertiza estetica realizata in colaborare cu partenerii din industria modei. Oliver Peoples si-a construit o reputatie ca fiind progresiv si inovativ, gasind oportunitati de a celebra si de a impartasi cultura sa.

DISTRIBUTIE EXCLUSIVISTA – Oliver Peoples este disponibil nu doar in cele mai bune magazine de optica din lume, ci si in cele mai luxoase centre comerciale si boutiqe-uri specializate. Distributia exclusivista este construita prin parteneriate cu vanzatorii ce sunt pasionati de brand, avand colaborari si de peste 25 de ani.